بیوگرافی خسرو گلسرخی در ادامه مطلب

golsorkhi 


 

خسرو گلسروخی انتخاب کردم بخاطر تمام کسانی که امسال در بین ما نیستند و انهای که هستند به دادگاه کشیده شده اند

 

عید و امسال ، عیدی ندارم
گذاشتی رفتی عزیزم من بیقرارم
عید و امسال ، تنهای تنهام
به جای عیدی عزیزم ، من تو رو میخوام !
ادامه مطلب ...

ادوارراوراو

کتاب بزرگ کتابی است که خواننده را بزرگتر از آنچه هست بنماید

کلادستون

سیاست در زندگی اجتماعی واخلاق ملت ها کمی تاثیر داردولی یک کتاب ممکن است   

 در این امر تاثیر فوق العاده ای داشته باشد

فنلون

ما نه تنها باید کتابها ی خوب را دوست بداریم بلکه باید سعی کنیم که وجود ما خود به 

 

 منزله کتاب خوبی باشد که دیگران از ما سر مشق می گیرند

ماکسیم گورکی

کتاب ها بودن که به من کمک کردند تا از این باطلاق گندیده بیرون آمدم  

و گرنه هلاک می شدم

روسن پیر

کتاب خوب در حکم رفیق خوب است

توماس کارلیله

روح تمام دورانهای گذشته در کتاب نهفته است

موشه ابن اسرا

کتاب دوستی است که توانایی ها تو را افشا می کند ،‌نوری است در  

 

تاریکی، سرگرمی در تنهایی،‌می بخشد و در ازای آن چیزی نمی خواهد

لسینگ

جهان به تنهایی انسان کاملی نمی سازد،‌خواندن کتاب بهترین نویسندگان  

 

این کار را می کند

جیمز دانیل

کتاب ، فرش پرنده ای در قلمرو رویاها است