اگوست ردن

بالاترین مزد هنرمند لذتی است که از توفیق خود می برد

نظرات 3 + ارسال نظر
علی ثقفی دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 http://www.hamedanfootball.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید !
خوشحال میشم اگه به سایت ما هم سربزنید !
در صورت تمایل ما رو به اسم "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" لینک کنید و پیام بذاربد که به چه اسمی لینکتون کنیم !

سیدامیرحسام دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 23:59 http://gharogati.blogsky.com

سلام
یه سوال چرا این قدر محو شخصیت های خارجی هستیید، به قول یکی از اساتید، خوبه اما به شرط این که دو طرف رو با هم برسی کنی، تا بتونی نتیجه گیری خوبی داشته باشی.

صبح نزدیک است و ...

سلام می خواستم بیام به وب سایتت و جواب نظرت رو بدم . دیدم سایتت رو نمی شه خوند .
جواب من اینه من همیشه محو شخصیت های خارجی نیستم . از شما هم می خواهم به ارشیو بلاگفام سر بزنین تا از شخصیت های همچون امام خمینی و شریعتی دیدن کرده باشین .

سیدامیرحسام چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 23:38 http://gharogati.blogsky.com

سلام
من قصد ناراحت کردن شما رو ندارم فقط سوال بود. اما من این سوال رو پرسیدم، فکر کنم کسی که وبتون رو ببینه و ازتون نپرسه همین ظرز فکر رو پیدا میکنه، چون تماما جملات به خارجی ها برم یگرده.
بازم ببخشید اگه باعث ناراحتیتون شدم.

شما چون از اینترنت اکسپلور استفاده می کنی این طور نشون میده
برای اینکه این مشکل حل بشه وبلاگم رو باز کن روی صفحه وبلاگ جایی که لینک نباشه کلیک راست کن بعد
encoding و بعد روی unicode کلیک کن اونوقت درست فونتا درست میشه.
البته اگه بجای اکسپلور از مورورگر opera استفده کنی مشگل حل می شه.
ممنون اگه می شه خبر بده که مشکل حل شد یا نه.

من هیچ وقت از انتقاد سازنده ناراحت نمی شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد